blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är för bra nu

2013-11-17 ♥ 19:58:23
Sen vi hördes sist har jag pluggat lite till, gymmat lite mer, partajat enligt vanlig standard och skrivit ett prov helt åt helvete. Men vad gör det, det var ju trots allt fredag. Underbara, älskade fredagar.

Denna fredagskväll började med lite förförfest hos Johanna med fina flickor, den riktiga förfesten satte igång i bilen på väg till Bringåsen, ja även denna fredag. Min kära broder hämtade upp mig, Josefine, Malin och Johanna, skruvade upp volymen till max och skjutsade ut oss till Natur-festen där vad som kändes som halva Östersund befann sig. Vi hann skaka loss på dansgolvet i ungefär exakt tjugosju minuter innan några partypoopers (polisen) beslöt att stänga ner alltihopa. Ändå var vi inte på väg därifrån förrän två timmar senare, efter att ha gjort oss några nya bekantskaper.

I stan väntade efterfest med Oviken-grabbarna, innan jag och Josse begav oss på efterefterfest där vi även somnade. När vi kom hem igår morse orkade vi inte så mycket så vi spenderade ett par timmar till att diskutera fredagskvällen som bjöd på en hel del skrattretande detaljer, men det behöver vi inte gå in på här. Jag åkte sedan in till stan för en fika med päronen innan det var dags för lite övningskörning i stormen som rådde ute. Övningskörningsskylten blåste iväg, men i övrigt klarade vi oss undan Hilde (som stormen så fint döptes till) helskinnade. Försökte ta mig ut till Josse på kvällen, men tragiskt nog var Vallsundsbron avstängd, så jag låg hemma och dog lite istället.

Idag har jag först övningskört och sedan spenderat några timmar hos Joline för att gå igenom helgens bravader och allt mellan himmel och jord. Blev sedan upphämtad av brorsan (my private driver), men istället för att åka direkt hem tog vi en avstickare till nya Ica Kvantum. Jag blir ju rätt lycklig av att gå i mataffärer (fråga mig inte varför) så där blev vi kvar en stund.

Nu ska jag ta tag i mitt liv, ma höres, ma råkes, ma synes.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0