du är född i döda vinkeln, du har aldrig sett dig le

2013-11-05 ♥ 00:49:16


Så är stresshelvetesveckan igång. Jag vill inte påstå att jag har förvaltat tiden bra idag, får rycka upp mig tills imorgon. Har åtminstone hunnit med lite övningskörning samt planerat upp min vecka lite halvt sådär.

Försöker få lite struktur på mitt liv. Insåg idag att mitt rum återspeglar mitt liv. Vad yrar hon nu i, tänker ni. Jo det är nämligen så att ordningen i mitt liv är ungefär densamma som ordningen i mitt rum. Just nu ser det ut som ett bombnedslag, så ni kan ju tänka er hur jag känner inombords. Kaos är helt klart ett kvalificerat ord för att beskriva situationen.

Måste bli bättre på att använda min kalender och ta tag i saker. Men vart finner man orken i det här höstmörkret?

Ska försöka få någon timmes sömn nu för bristen på det gör inte direkt saken bättre. Jäkla förkylning, du kom verkligen vid fel tidpunkt.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0