har stirrat mig blind allt för länge nu

2013-11-24 ♥ 01:39:41



Så var det äntligen helg igen. Eller ja, nu är den ju nästan över. 

Gårdagens naturkunskapslektion blev blodig. Vi dissekerade en gris. Ja, det gjorde lite ont i mitt vegetarianhjärta, men ack så fascinerande det var att faktiskt få se hur allt ser ut på insidan från att bara ha skådat det på bild. Tankspridda jag började ju självklart fundera och spekulera i varför allt är som det är. Och självklart gjorde det mig inte ett dugg klokare.

Efter den blodiga upplevelsen drog jag mig ner till gymmet för ett effektivt pass innan jag fortsatte vidare till frisörsalongen. Den slitna centimetern kapades och resterande hår blev till vackra lockar. Lockar som jag sedan pajade när jag klev in i duschen för att raka benen. Smart drag där Sara. Sömnbrist sätter sina spår alltså.

Ful i håret styrde jag kosan mot mina flickor. Mysmiddag hos Johanna stod på schemat, himla trevligt. Resten av kvällen bestod av en massa bilåkande och lite klassmys med samhälle internationell årskurs två.

Lördagsmorgonen sov jag bort, för att sedan sätta mig i bilen och köra en sväng, det tar sig vill jag lova. Därefter begav jag mig till gymmet för att slakta min rumpa och ro ett par kilometer. Har inte tränat rumpa eller ben på tre veckor (pga mina knäjävlar och diverse slemsäcksinflammationer) så det brände rejält. Lyckades faktiskt till och med sträcka röven. Ja ni hör ju hur det låter.

Nu ikväll har jag först dinerat med mig själv och sedan umgåtts med Sofia ett par timmar. En lugn lördagskväll var välbehövlig. Nä, nu är klockan alldeles för mycket som vanligt. Godnatt bitchachos.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0