i could show you what you want to see and take you where you want to be

2013-11-13 ♥ 23:52:10

Stinis-babe och jag i fredags

Så var det lillördag och halva veckan är avverkad. Igår hade jag typ inga riktiga lektioner så jag pluggade mest på egen hand. Träffade Martin en sväng, och återgick sedan till pluggandet. 

Idag körde jag första gympasset på två veckor, börjar äntligen bli frisk, wihoo. Annars har jag bara pluggat samt försökt att plugga. 

Plugg, plugg, plugg, enda jag gör för tillfället. Men snart är det helg, praise the lord. Amen.

kommentarer
postat av: Anna-Stina

så duktig du är säris <3333333 & fin också för den delen

Svar: tack snygg-stina, det värmer <33333
sarajuliah.blogg.se

2013-11-14 ♥ 19:44:43
blogg/hemsida: http://aannastinas.blogg.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0