it's like the first time i realised that all you need is love

2013-11-21 ♥ 00:09:37


Den här dagen har varit bra. Har bara glidit igenom alla lektioner utan att anstränga mig onödigt mycket och njutit av det faktum att det är slut på allt vad prov, redovisningar och inlämningar heter för den här veckan i alla fall.

Efter en liten tupplur i vanlig ordning på historielektionen styrde ungefär halva SA12d kosan mot B-hallen för lite volleyboll. Vi var väl alldeles för trötta egentligen så det blev mest kaos och en massa skratt, men himla kul var det. 

Ett gympass senare befann jag mig hemma och fick äran att ta emot lite finbesök. Tacokväll stod på schemat och i sällskap av Josefine, Joline, Martina, Johanna och Gabrielle tryckte jag glatt i mig alldeles för mycket mat. Vilket självklart resulterade i en enorm foodbaby och magont, tänk att man aldrig lär sig. Men gött var det!

Resten av kvällen snackade vi bara på om allt möjligt i vanlig ordning. En lite låg Sara blev genast på mycket bättre humör. Åh vad jag tycker om er tjejer.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0