a constant reminder of where i can find her light that might give up the way

2013-10-15 ♥ 22:37:57


Helt plötsligt kändes livet lite lättare. Efter skolan tog jag mig en runda i stadens bibliotek. Gick därifrån tomhänt, men fylld av inspiration.

Väl hemma var jag alldeles för hyper för att sätta mig ner och plugga, så jag begav mig till gymmet och körde första benpasset på tre veckor. Jag kravlade därifrån illamående och knäsvag. Mina knän är verkligen helt jäkla totalpaj, och det gör mig så himla arg, ledsen och besviken. 

Nu haltar jag omkring här hemma och försöker få någonting vettigt gjort. Det går väl sådär. Ska ta en lugn stund och försöka samla positiv energi. Det görs bäst med huvudet nerborrat i kudden och bra musik på högsta volym.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0