everything that happens is from now on

2013-10-11 ♥ 15:54:23


Efter en sen kväll var det skönt med lite sovmorgon. Lite för skönt visst, för jag hade cirka 5 minuter på mig att klä på mig och se till att jag såg någorlunda anständig ut (om jag lyckades kan diskuteras) innan det var dags att löpa järnet till bussen. Panikartat för en stresskadad själ som jag.

Note to self: Platåskor är inte optimalt för ruscher i slutspurts-anda (läs: lär dig komma i tid för helvete).

Dagens enda lektion var naturkunskap, dags att börja nöta in människokroppen till provet nästa fredag. Tänkte faktiskt plugga den här gången, hör och häpna.

Är fortfarande trött så nu tar jag en powernap, för ikväll kommer Erik och Olle ner från Umeå så jag behöver all energi jag kan få!

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0