inget paradis, ingen vacker värld

2013-10-17 ♥ 13:53:39



Kände mig yr och illamående när jag vaknade i morse så jag bestämde mig för att stanna i sängen idag. Ett bra beslut, för när jag vaknade igen några timmar senare mådde jag mycket bättre.

Började min morgon med brunch framför Gossip Girl. Fick lite höstkänslor (lagom till att snön kom haha) så idag kryddades kvargen med vanilj och toppades med stekt "äppelpaj" (havregryn, kokosflingor, valnötter, kokosolja, honung, kanel och äpple) och rostade kokoschips och serverades med chaidryck. Sååå gott.

Resten av dagen spenderas till att nöta in biologiprovet. Är lite nervös bara för att det är så mycket att komma ihåg, men det ska nog gå bra ändå.

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0