vi drömmer nog alltid om saker vi glömt

2013-10-03 ♥ 22:36:46


Idag är en bra dag. Veckans tredje och sista prov är avklarat och i övrigt har jag bara haft slappa lektioner.

Efter skolan gick jag, Anna-Stina och Samanta till käraste Pause för att belöna oss efter veckans slit, fira att proven är avklarade samt ta farväl av Anna-Stina som åker till Frankrike i tolv dagar. Jag är inte avundsjuk, inte alls.

När vi satt och fikade fick jag reda på att mitt bidrag i tävlingen (se förra inlägget) har kammat hem ett par valfria skor från Vagabond. Jag som aldrig vinner något blev så klart överlycklig.

Nu ikväll har jag slängt ihop en proteincheesecake, för imorgon blir det fredagsmys för hela slanten. Åh vad livet är fint ibland.

kommentarer
postat av: Ankastinq a oui tres bien

Saknar dig säris!! Behöver min wingwoman! Snygg är du också

Svar: åh, saknar dig också finis-stinis! klassrummet är tomt utan dig
sarajuliah.blogg.se

2013-10-06 ♥ 11:02:15
blogg/hemsida: http://aannastinas.blogg.se

kommentera inlägget här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

blogg/hemsida:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0